środa, 6 maja 2009

Przepraszam

Przepraszam za to że nie dodaję nowego rozdziału ale jestem teraz kompletnie pozbawiona czasu. Mój tato rozmawiając ze mną wczoraj przez Skaypa oznajmił mi że w czerwcu zabiera mnie na dwa tygodnie do siebie do Stanów. ( Jest amerykaninem a ostatni raz widziałam go dwa lata temu). I to nie koniec. Dziadkowie chcą abym jaką częć wakacji spędziła u nich we Francji. ( Koszmar, mówię wam. Rodzice rozwiedli się siedem lat temu i od tamtej pory mieszkam z mamą w Polsce, ale tato ma prawa do opieki nademną a dziadkowie odkąd się od nich wyprowadzilimy ciągle mnie do siebie zapraszają, zresztą mamę też.) Ale dzisiaj obiecuję zasiąć prtzed klawiaturę i napisać nowy rozdział albo chociaż jego częsć. Mam nadzieję że się nie gniewacie ale inaczej się nie da ale mam nadzieję że klimat Nowego Yorku doda mi nowych pomysłów:)). Oczywiscie to dopiero w czerwcu.(rozdział powinien pojawić się dzi albo jutro)

7 komentarzy:

  1. No faktycznie troche pokrecone ale coz takie jet zycie. Tez mam troche podobnie z tym ze sa wciaz razem.Mieszkam w Stanach i tam sie tez urodzilam i wlasnie w Nowym Jorku, prze wspaniale miasto spodoba Ci sie choc zalezy jaka dzielnica. Moze tata pokarze Ci fajne miejsca oraz pozwiedzasz pare znanych miast bo warto jaknie teraz to moze kiedy indziej. Ja na chwile obecna jestem urodziny w Polsce ale juz mi sie teskni za tym klimatem i atmosfera tu tez jest pieknie ale niema jak u siebie. Pozatym bardzo fajny blog, bardzo fanie piszesz i niemoge sie doczekac ciagu dalszego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, zanim się rozwiedli wszystko było owiele prostrze. Tato mieszka na Manhatanie ( no zóż, w końcu zajmuje się bankowością)a na czas mojego przyjazdu bierze urlop. Obiecał pozwiedzanie okolic i już planuje mój kolejny przyjazd :P Chyba cieszy się na nasze spotkanie jeszcze bardziej niż ja. Notka jest w trakcie pisania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pod najnowszą notką =) {decorette}

    OdpowiedzUsuń
  4. Manhattan powiadzasz, przepiękna dzielnica, najlepsza i najbogatsza, polecam Central Park, przyktorym wsumie niedaleko mieszkam wiec wiem co mowie :) To jest wszystko na Manhattanie I jest wieel miejsc ale ta dzielnica wsumie jest najpiekniejsza i Soho jeszcze jest dosyc ciekawe pod wzgledem zabytkowym tak powiadaja ale to jak kto lubi historie :P Nowa notka sie tworzy to super niemoge sie doczekac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisałaś na mim blogu /bella-zapiski/, że jest nowy odcinek. Wchodzę i nie ma.
    Co jest?

    OdpowiedzUsuń
  6. no u mnie tez napisałaś. szkoda, że nie ma. jest tylko informacja ; <


    ( ksiezyc-w-nowiu-moja-historia.blog.onet.pl )

    OdpowiedzUsuń
  7. Z jednej strony to masz cięszko trzeba przyznać, ale przynajmniej pozwiedzasz troche (nie to co ja tylko w Paryżu bylam,a bardzo chciałabym zobaczyć w Nowy York). Czekam na next=) dodaj jak najprędzej!!

    OdpowiedzUsuń

Edward&Anne Story

Anne Cullen(Anne Masen) jest główną bohaterką mojego bloga. Jest wyjątkowa....A szczegółów dowiecie się z opowiadania. Miłego czytania:))