piątek, 15 maja 2009

Zapowiedź

Wiem że to niewiele i że powinnam już dodać co nowego, ale tworzę na bierzonco bo wczoraj naszła mnie wena. Oto dowód mojej pracy. Czekam na waszą opinię w komentarzach.
PS. To częć z nowego rozdziału
........................................................................
- Edwardzie, musimy porozmawiać – Carlise zawołał mnie do swojego gabinetu.
- Tak Carlise?
- Volturi zamierzają złożyć nam dzisiaj wizytę. – Volturi?! A czego oni mogą od nas chcieć? Wtedy usłyszałem tylko jedną myśl Carlisa „ Anne” .
- Nie! – I pojawili się. Słyszałem jak wchodzą do salonu. Po chwili wraz z Carlisem byliśmy już na dole.
- Witaj Carlise. – Powiedzieli to zgodnie nasi czterej goście.
- Witajcie. Aro, Kajuszu, Marku, Haidi.
- To mój syn, Edward, a tam dalej siedzi Alice, Jasper, Emment i Rosaline. – Carlise w wymijający sposób przekazał im to wszystko. Podali sobie dłonie. Teraz już wiedziałem że Aro zna wszystkie szczegóły.
- Jak widzę, wiecie już co nas tu sprowadza. Mam zamiar zabrać Anne do Volterry. – Teraz już nie wytrzymałem.
- Nie pozwolę na to! – Aro nadal nieporuszony odpowiedział tylko.
- Wiem o tym, dlatego musicie o niej zapomnieć, Haidi? –O co mu chodzi? Zapomnieć?! Po chwili poczułem tylko lekkie uniesienie i opadłem bezwładnie na ziemię.

...........................................................................
I jak? Powiedzcie czy warto to kontynuować :))

11 komentarzy:

  1. pierwsza ;D
    fajne to ;]
    tylko może byś to dała trochę później.?

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie zapraszam na:
    http://milosc-po-zmroku.blog.onet.pl/
    Nowy Rozdział =)

    P.S. Bardzo ciekawie...
    Mam nadzieję, że Cullenowie nie
    poddadzą się tak łatwo... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest fragment moiej przyszłej notki (z Srodka)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm. Nawet ciekawe, może powinnaś to jednak włączyć do opowiadania.

    (ksiezyc-w-nowiu.blog.onet.pl )
    Ps u mnie nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  5. No no... aż się sama zaczęłam bać. A w jakim celu Aro chce wziąść Bellę do Volterry? ;) (skojarzenia ;P)
    A... mam nadzieję, że jakoś z tego wybrniesz i nie zakończysz na tym opowiadania. Przepraszam, jeśli moje podejrzenia są bzdurne, ale nauczyłam się tego przy mojej przyjaciółce z /pamietnik--belli/ która cały czas zawiesza-odwiesza, pisze na pół str. A4-nie pisze w ogóle, mówi, że zawiesi, bo głupie-bardzo jej się podoba.
    Aż głowa boli =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pojawił się prolog na:
    http://ten--inny--swiat.blog.onet.pl/
    Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na cały rozdział. : D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tu tu się nie pytaj czy warto kontynuować tylko pis szybko!!! :)
    Pozdrawiam!
    PS.Zapraszam na nowy rozdział! ~Szffajcaria

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej nie rób tak!! Tak nie można no!! Łamiesz mi tym serca;(( Pisz szybko nową notke buźka;*;*
    (zmierzch-trochu-inna-historia)
    (edward-cullen-history)
    Mały wampirek

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę zapowiada się ciekawie. Kurczę, zaintrygowałaś mnie. Nie mogę się doczekać następnej notki.
    Patepetka

    OdpowiedzUsuń

Edward&Anne Story

Anne Cullen(Anne Masen) jest główną bohaterką mojego bloga. Jest wyjątkowa....A szczegółów dowiecie się z opowiadania. Miłego czytania:))