poniedziałek, 20 lipca 2009

Sorry

Proszę (jeżeli ktoś to jeszcze czyta) o chwilę cierpliwości. Właśnie zasiadam przed klawiaturę i przepisuję kolejny rozdział. Trzeba w końcu zdusić tego lenia. Jak tylko skończę przepisywać ten rozdział, biorę się za kolejne dwa. Postaram się nie zejść dziś z komputera póki tego nie skończę. Będę je dodawać w następującej kolejności:
1. Zaraz jak tylko skończę przepisywać.
2. Kiedy pod pierwszym będzie co najmniej 16 komentarzy.
3. Kiedy pod 2 będzie tyle komentarzy co pod 1 (lub więcej).
Cierpliwości, już kończę!!!!!!!!

2 komentarze:

  1. To Ty to piszesz tylko po to, że by mieć 16 komentarzy? Jak tak to przepraszam bardzo, ale po co Ci to? Lubię Twoje opowiadanie, ale wkurza mnie takie nastawienie. Ja też prowadzę bloga, ale nie dla komentarzy, tylko dla własnej przyjemności. I na pewno nigdy bym nie postawiła takiego ultimatum jak Ty to właśnie zrobiłaś.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zła interpretacja. Nie piszę dla komentarzy. Tylko chcę znać opinię czytelników do każdego rozdziału. Jeśli są tylko dwa komentarze, to nie wiem czy warto pisać. Mi naprawdę potrzebna motywacja. Jak napisałam mam strasznego lenia. Poza tym, dodaję to na bloga, aby dowiedzieć się co mogłabym poprwić w swoim stylu, czy warto pisać i motywacja, przede wszystkim motywacja.

    OdpowiedzUsuń

Edward&Anne Story

Anne Cullen(Anne Masen) jest główną bohaterką mojego bloga. Jest wyjątkowa....A szczegółów dowiecie się z opowiadania. Miłego czytania:))